Blogger-Blogger Femes

Tuesday, April 24, 2012

Rohana Jalil Akui Bertekak Dengan Kilafairy

Views
KAK NAM- Penyanyi popular era 80-an, Rohana Jalil sering bertekak dengan pelakon dan penyanyi, Kilafairy kerana kurang senang dengan sikap sambil lewa anaknya itu terhadap bidang seni. Kilafairy yang baru berusia 18 tahun itu masih mentah dan ada masanya dia akan cepat bosan dengan apa yang dilakukannya.




"Dia masuk ke dunia seni tanpa perlu bersusah payah seperti mana zaman saya dulu dan kesenangan yang dimiliki kadang-kadang membuat dia lupa dan mula sambil lewa.

"Saya bertekak dengan dia tu bukanlah bermaksud kami bergaduh tapi lebih kepada nasihat kerana dia pun masih muda dan perlu ada orang tua seperti saya yang tahu selok-belok dunia hiburan.



"Saya sebagai ibu tidak mahu dia hanyut dengan glamor sehingga terlepas peluang atau melakukan sesuatu yang akan dia menyusahkan dia kemudian hari," katanya 

"Lakonan adalah minat dia dan sebagai ibu, saya tetap sokong tetapi dia mesti bersungguh-sungguh dalam apa yang dilakukan. Setakat ini usaha itu sudah nampak cuma dia perlu tingkatkan lagi," katanya. - sumber








2 25 komen terhebat!!:

  1. Rohana jalil xsdr diri.xtkt pd tuhan.xtkt dia dh tua n mati bila2 ms je

    ReplyDelete
    Replies
    1. x blh kata mcm tu..mungkin dia belum terima hidayah lagi..

      Delete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!