Blogger-Blogger Femes

Monday, April 23, 2012

Maya karin Bersedia untuk Jatuh Cinta

Views
KAK NAM- Maya Karin pelakon heroin yang semakin meningkat naik namanya setelah berjaya melakonkan watak dalam filem Ombak Rindu. Menurut kenyataan dalam satu portal, dia kini sudah bersedia untuk bercinta lagi. Sudah 2 tahun Maya Karin bercerai dengan bekas suaminya dan baru kini hatinya terbuka untuk menerima orang yang istimewa  dan mencintainya. 


Maya Karin Sudah Bersedia Untuk Bercinta kembali

“Saya sudah bersedia untuk mencari jodoh selepas kegagalan rumah tangga dulu tapi orang mungkin takut untuk mendekati saya kerana status selebriti yang ada pada diri saya.

“Bagaimanapun saya berharap lelaki itu nanti tidak hanya melihat sisi saya sebagai seorang pelakon kerana saya juga adalah wanita biasa,” (The Star)

“Saya cuba mengekalkan sebanyak mungkin kualiti pada watak Izzah seperti kesabaran, tenang, sikap positif apabila timbul masalah dan sebagainya.” - sumber






0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!