Blogger-Blogger Femes

Tuesday, April 17, 2012

Cinta Dari Bangku Sekolah Natasha

Views
KAK NAM- Tepat pukul 11.50 pagi kelmarin, pasangan Natasha Liana Hudson, 30, dan Mohd. Khalid Mohd. Kamal, 33, selamat diijabkabulkan dengan hanya sekali lafaz. Berwalikan hakim dan dinikahkan oleh jurunikah Ustaz Shahirman Ahmad di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta, Kuala Lumpur, Natasha Hudson dan penyanyi kumpulan hip hop Phlowtron dan juga peneraju syarikat penerbitan media Phuture Phlow, Carleed Khaza kini sudah sah bergelar pasangan suami isteri.


"Terkejut sebenarnya tapi dalam masa yang sama saya sangat gembira dan terharu, Alhamdulillah semuanya berjalan lancar," ucap Natasha yang ditemui usai majlis akad nikah dan resepsi baru-baru ini.

"Sebenarnya kami sudah lama putuskan hal ini. Sewaktu kami di Tanah Suci Mekah untuk menunaikan umrah pun kami masih berbincang dan berdoa mohon diberikan petunjuk. Alhamdulillah, doa kami dimakbulkan," kata pelakon filem Chermin itu.



"Saya percayakan apa kata hati saya dan sejujurnya saya katakan saya seorang wanita yang mengutamakan keluarga, karier adalah kedua bagi saya," jelas Pelakon Wanita Harapan Festival Filem Malaysia ke-20 itu.

"Kalau bulan madu pula saya teringin untuk ke Istanbul, Turki yang pernah sekali saya kunjungi ketika mengerjakan umrah dua bulan lalu.

"Tapi memandangkan hari Selasa ini pun kami sudah mula bekerja, mungkin perancangan itu akan difikirkan kemudian," kata Carleed.



"Setiap orang ada perjalanan hidup masing-masing, jadi tiada halangan untuk saya menerima Natasha dan anaknya. Saya gembira doa kami dimakbulkan.

"Saya tidak akan menghalang pembabitan Natasha dalam bidang seni malah saya melihat dia seorang yang sangat berbakat besar," ujarnya.








kredit : kosmo

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!