Blogger-Blogger Femes

Wednesday, April 25, 2012

Jimmy Shanley Nafi Sindir Ibu Mertua Dalam 'Tanah Kubur'

Views
KAK NAM- Jimmy Shanley seorang pengacara yang semakin meningkat naik namanya setelah kontroversi antara dia dan juga bekas isterinya dimana dia telah  menampar isterinya semasa pergi bercuti. Kini timbul pula gosip kononnya  dia cuba menyindir ibu mertuanya yang juga usahawan Datin Muniroh Kassim dalam episod terbaru drama bersiri Tanah Kubur yang ditayangkan di Astro Oasis pada Jumaat lalu.




“Dakwaan itu tidak benar dan tidak berasas langsung. Saya hanya pelakon yang memainkan watak seperti dikehendaki dalam skrip pengarahnya Rashid Sibir.

“Drama itu adalah cerita rekaan semata-mata dan tiada kena-mengena dengan kehidupan peribadi saya atau orang lain,” katanya

“Saya jarang berkomunikasi dengan ibu mertua. Kami sibuk dengan kehidupan masing-masing. Tiada apa pun yang keruh atau dingin berlaku antara kami.

“Saya tidak mahu komen lebih, buat masa ini saya lebih selesa menumpukan pada kehidupan sendiri sahaja,” katanya.

“Saya tidak mahu lagi untuk ulas apa-apa melainkan keadaan memerlukan untuk saya bercakap. Sebelum ini, sudah terlalu banyak hal peribadi dan rumah tangga saya diperkatakan.

“Kini, saya mahu melangkah ke hadapan dan serahkan sahaja kepada pihak mahkamah bagi menentukan hal rumah tangga kerana mereka lebih arif,” katanya.






P/S : Kalau anda suka entry ni tolong vote sini ok!! Sayang korang..Peace!!


0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!