Blogger-Blogger Femes

Thursday, April 19, 2012

Zizan Terima Kejutan Pada Hari Lahirnya

Views
KAK NAM- Selamat hari lahir Kak Nam ucapkan kepada pelawak terkenal Zizan pada 15 April 2012 lalu yang ke 28. Sempena ulang tahun kelahirannya itu, Zizan telah menerima kejutan daripada pengurusnya Marina Juki dan ahli kelab peminat Zizan FC. Pada majlis yang ringkas ini juga, kedua ibu bapa Zizan Puan Anai Ibrahim dan Encik Abdul Razak dan juga tetamu yang dijemput khas dari Rumah Anak Yatim Syifa, Gombak.

 
Zizan Terima Kejutan Pada Hari Jadinya

Majlis turut dihadiri dua artis yang bernaung di bawah syarikat Zizan; Wire Fame Sdn Bhd iaitu Johan Asa'ari dan Kaka.

Zizan Terima Kejutan Pada Hari Jadinya

"Saya amat terharu dengan kejutan pada hari ini. Saya menyifatkan kejayaan yang saya perolehi sekarang adalah hasil sokongan daripada peminat setia, dan ibu bapa saya.


Zizan Terima Kejutan Pada Hari Jadinya

Zizan Terima Kejutan Pada Hari Jadinya

"Kejayaan saya ini juga banyak disokong oleh Marina Juki yang juga rakan kongsi dalam syarikat Wire Fame Sdn Bhd. Dia telah banyak membantu melancarkan kerjaya saya.


Zizan Terima Kejutan Pada Hari Jadinya

Zizan Terima Kejutan Pada Hari Jadinya

"Dia juga berharap dapat menjalankan aktiviti riadah bersama kelab peminatnya pada masa akan datang", jelas naib juara program Maharaja Lawak itu. - sumber








0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!