Blogger-Blogger Femes

Monday, April 23, 2012

Ikhwan (hot Fm) Dipeluk Wanita Seksi Dalam Kelab

Views
KAK NAM- Jarang sekali kita dengar cerita dan gosip tentang  Ikhwan DJ Hot Fm ini. Baru-baru ini keluar pula kontroversi tentang dirinya dimana seorang wanita yang seksi memeluknya di sebuah kelab malam. Menurut sumber, wanita tersebut adalah salah seorang peminat Ikhwan. Kalau anda nak tahu betul ke tidak..jom kita lihat komen Ikhwan.



"Wanita itu tiada kaitan langsung dengan saya, dia hanya pengunjung biasa yang mahu bergambar dengan saya, mungkin juga dia seorang peminat.

"Bagi saya tidak manis jika permintaannya untuk bergambar ditolak. Malah, saya tidak memeluknya, sebaliknya wanita itu yang memeluk saya ketika bergambar," katanya 

"Saya terkilan apabila ada beberapa pihak terutamanya golongan penulis blog cuba melebih-lebihkan isu ini kononnya ingin menunjukkan saya seorang yang begitu sosial.

"Memang benar saya pergi ke kelab tetapi saya tahu menjaga kelakuan diri," tegasnya.

"Terkejut saya apabila isu ini timbul. Mujurlah ia tidak menjejaskan sedikit pun kerjaya saya," katanya. - sumber









0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!