Blogger-Blogger Femes

Tuesday, April 3, 2012

Ada Pihak Mengatakan Dira Adalah Pengacara Yang Dikatakan memijak Seorang Wanita

Views
KAK NAM- Semalam keluar berita hangat dimana pengacara rancangan gosip popular  telah menyerang seorang wanita dan memijak muka wanita tersebut dengan kasut tumit tinggi. Kak Nam rasa pasti ramai yang berteka-teki siapakah artis tersebut. Oleh itu, ada pihak dari satu portul hiburan popular Rotikaya , telah membuat andaian bahawa pengacara tersebut adalah Dira Abu Zahar pengacara Melodi. Jom kita lihat cerita dari Rotikaya sendiri..




"Mangsa yang berusia sekitar 20-an cedera di kepala dan terpaksa dirawat di Hospital Ampang (HA) & spekulasi mula bertebaran yang mengatakan pengacara itu adalah Dira Abu Zahar, dari Melodi.

Belajar dari kesilapan bodoh kami sebelum ini, kami terus hubungi Dira Abu Zahar untuk dapatkan penjelasan lanjut berkaitan spekulasi ini dan kisah pengacara gossip popular yang di’dakwa terlibat sama dalam insiden itu." 




"Dira Abu Zahar yang sedar akan berita itu agak terkejut apabila beliau terpalit dengan spekulasi yang mengatakan pengacara itu adalah beliau."

“Saya tiada masa’lah untuk ke kelab hiburan seperti di’dakwa apatah lagi cetus pergaduhan yang tidak baik begitu. Itu bukan saya,” ujar Dira Abu Zahar.







0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!