Blogger-Blogger Femes

Wednesday, April 11, 2012

Maria Farida Sudah Serik Kongsi Kisah Cinta

Views
KAK NAM- Pelakon Maria Farida enggan mengulangi kesilapan dengan mendedahkan kisah cintanya kepada umum selepas laporan mengenai hubungannya dengan aktor kacak, Shahrizal Jaszle mendapat perhatian umum.Maria, 42, berkata, dia serik untuk berbuat demikian kerana sebelum ini kisah cintanya mendapat liputan meluas selain pelbagai cerita negatif menjadi perbualan masyarakat.




"Saya tidak mahu mengulangi kesilapan lalu seperti mana berlaku sebelum ini. Dengan siapa saya berkawan atau bercinta bukan lagi untuk tatapan umum," ujarnya

"Semua kisah lama tidak perlu diingat kerana ia telah menjadi sejarah. Apa yang penting kita belajar daripada kesilapan dan cuba memperbaiki diri untuk lebih berjaya," katanya.

"Bukannya saya berlagak atau 'demand' tetapi usia saya kini mungkin tidak lagi sesuai untuk peranan wanita muda atau perempuan jahat.

"Jadi perlu lebih memilih supaya lakonan itu tidak nampak pelik dan dapat diterima oleh penonton," ujarnya.

"Usia begini selalu penat dan tak dapat nak kejar semua benda dalam satu masa. Sebelum menimbulkan masalah lebih baik saya buat satu perkara itu mengikut kemampuan saya," katanya.








kredit : mStar

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!