Blogger-Blogger Femes

Wednesday, January 11, 2012

Zaquan Balas Balik Fitnah Rita

Views
KAK NAM- Mungkin semua tahu tentang gemparnya gosip tentang pergaduhan antara Rita dengan Zaquan di twitternya tentang pertuduhan Rita terhadap Zaquan. Seperti yang telah Kak Nam postkan kisah mereka dimana Rita menuduh Zaquan "mengandungkan anak dara orang." So,sekarang Zaquan telah membalas balik di atas semua tuduhan Rita itu. Nak tahu lebih lanjut jom follow Kak Nam..

Zaquan Balas Balik ‘Fitnah’ Rita!

“Terlalu banyak tuduhan berbaur negatif yang dia (Rita) lemparkan kepada saya. Terus terang saya katakan, dengan apa yang ditulis dalam Twitter itu sebenarnya berbaur ugutan kepada saya.

“Sudahlah ibu dan ayah saya tidak sihat, jika mereka dapat tahu tentang hal ini, mereka pastinya kecewa,”


"Saya tak mahu komen tentang perbalahan kami ini, orang ramai boleh menilai sendiri dengan apa yang ditulis dalam entri Twitter saya itu."

“Tuduhannya sudah melampau dan saya tidak boleh bersabar dengan dakwaannya itu. Kerana itu, saya membalas setiap apa yang dituduh,” kata Zaquan.

Rita yang ‘bengang’ dan marah apabila adik iparnya mencelah secara tiba-tiba, berani untuk berkata-kata dengan menyebarkan ‘fitnah’ tentang diri Zaquan kepada umum.

Pelakon wanita yang banyak mencetuskan kontroversi ini juga turut menyelar pihak-pihak tertentu yang cuba mencampuri urusan rumah tangganya termasuklah cubaan untuk meruntuhkan mahligai yang dibina ini hinggakan tahap kesabarannya di cabar.


Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!