Blogger-Blogger Femes

Friday, January 6, 2012

‘Saya bukan Nur Amalina’

Views
KAK NAM-.Wow! kontroversi baru ni Kak Nam dapat tahu dari akhbar..betul ke apa yang Kak Nam baca? "Saya Bukan Nur Amalina"!!! Tergamam Kak Nam taw..habis kalau bukan  Nur Amalina siapa plak.takkan Amalina dangdut tu plak. Hari ni timbul plak isu pasal penyamaran Nur Amalina di laman mukabuku aka Facebook sampai mengelirukan orang lain. Isshhh...ishhh..ada juga orang macam ni,nak popularlah tu. Jom tengok apa cerita sebenar..

Individu yang menyamar sebagai Nur Amalina ni menggunakan nama,biodata dan gambar Nur Amalina sebijik dengan yang asli di facebook tu.Bagaimanapun, ketika ditanya individu yang curiga dengan kesahihan akaun berkenaan, pengendali akaun palsu itu berterus terang dan berani mengaku dia bukan Nur Amalina dan mendaftar akaun berkenaan hanya untuk suka-suka. Kalau ye pun untuk suka-suka tak kan sampai nak menjatuhkan orang plak kan..Kak Nam punya facebook tak nak menyamar ke??

PALSU...akaun facebook menggunakan nama Nur Amalina.
PALSU...akaun facebook menggunakan nama Nur Amalina.

Berani betul budak ni sampai sanggup menyamar. Mungkin dah hobi dia kot Kak Nam rasa. Kenapa tak jadi FBI je kan senang,dapat juga duit.Nak tahu apa soalan yang di tanya kepada individu tersebut sampai boleh terkantoi? Haa..ini dia..Gara-gara keluar berita kau berubah, ramai nak add kau sebab nak tahu cerita sebenar, ini Amalina real (tulen) ke Fake (tidak tulen) ni? Bagaimanapun, pengendali akaun itu dengan selamba menjawab ‘trully fake’ (sah tidak tulen) terhadap soalan individu terbabit.

P/S Kak Nam : Boleh lah kau ganti tempat Kak Nam lepas ni dik oi..sampai nak menyamar. Mesti kau meletop nanti..Kelassss kau jah!

Best regards,

3 25 komen terhebat!!:

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!