Blogger-Blogger Femes

Tuesday, January 31, 2012

'Aku Tak Mahu' Bukan Mengenai Zul Ariffin - Abby Abadi

Views
KAK NAM- Abby Abadi telah menolak dakwaan mengenai lagu single terbarunya yang bertajul 'Aku Tak mahu' tiada kena mengena dengan Zul. Lagu tersebut dikatakan hanya kebetulan mengenainya dan juga Zul. Abby mengatakan dia suka lagu ini disebabkan melodinya bukan kerana lirik yang terkandung dalam lagu tersebut.



"Tidak benar lagu berkenaan mengenai hubungan saya dengan Zul dan ia hanyalah kebetulan. Tambahan pula liriknya bukan dicipta oleh saya tetapi Edry.

"Sebelum merakamkan lagu tersebut, saya telah diberikan lima buah lagu dengan lirik bertemakan serupa tetapi memilih Aku Tak Mahu kerana sukakan melodinya yang berbeza daripada lagu yang sedia ada,"


"Itu semua cerita lama dan hubungan kami kini berada di tahap baik, semuanya demi anak-anak yang sedang membesar," ujarnya ringkas.

"Rasanya adalah lebih baik begitu kerana tidak mahu menimbulkan apa-apa masalah," katanya

"Pemilihan saya adalah mungkin berdasarkan daripada apa yang mereka lihat mengenai apa juga kejadian menimpa diri saya.

"Sejujurnya saya adalah manusia biasa dan ada ketikanya akan tumpas juga walau sekuat mana pun saya tetapi kelemahan itu tidak akan ditunjukkan kepada masyarakat," ujarnya.





Sumber :mStar

2 25 komen terhebat!!:

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!