Blogger-Blogger Femes

Thursday, January 5, 2012

Saman Terkini Datuk Siti Nurhaliza Tarudin

Views
KAK NAM- Gosip ni Kak Nam dapat tahu dari satu portal hiburan dan gosip sensasi.Melalui portul hiburan tersebut,seorang pengirim telah menghantar email gambar jumlah saman yang perlu dibayar oleh Datuk Siti.Betul ke Datuk Siti ada banyak saman? Terkejut juga Kak Nam bila dapat tahu.Nak tahu apa seterusnya jom...

Haaa...ni lah senarai saman yang perlu dibayar oleh Dato Siti. Banyak betul..kalau Kak Nam tak sanggup nak membayarnya. Tapi Datuk Siti mungkin tak ada masalah kot..petik jari je saman semua settle punyalah.


Moral of the story adalah sentiasa memandu cermat dan mengikut peraturan jalan raya untuk keselamatan diri dan juga orang lain. Jangan nanti kita kehilangan orang yang kita sayang.  Kak Nam harap lepas ni Datuk Siti ikut peraturan yek..jangan ada saman lagi. Pada semua pengguna jalan raya yang lain juga Kak Nam nak ingatkan supaya berhati-hati ok.

P/S Kak Nam : Ingatkan artis popular dan menjadi ikon macam Datuk Siti Nurhaliza mengikuti peraturan jalan raya rupanya kena saman juga yek. Kita manusia semua sama..ingatlah orang yang tersayang.


Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!