Blogger-Blogger Femes

Thursday, January 12, 2012

Kenapa Norman Hakim Tidak Ikut Memey Di Persandingan Ezlyn?

Views
KAK NAM- Terkejut juga Kak Nam bila terbaca satu portal hiburan yang mengatakan Memey pergi majlis persandingan Ezlynn seorang diri tanpa Norman Hakim. Wow! Satu kontroversi yang patut kita ambil tahu ni. Maklumlah,mereka ni kan pasangan yang romantik..sebelum kahwin pergi mana-mana mesti berdua macam belangkas. Tup..tup..bila dah kahwin pergi mana-mana tanpa berteman plak ke??


Mesti semua tertanya-tanya di mana perginya Norman Hakim. Kalu korang semua nak tahu jom sama-sama kita baca hasil temu bual antara Memey dan wartawan OhBulan yang telah Kak Nam ambil dari portul hiburan tersebut..

OHBULAN! : Wah, makin berseri Memey sejak bergelar seorang isteri. Kami daripada tadi dok puji pakaian & rambut Memey yang nampak ‘ngam’ sangat dengan majlis malam ini. Jadi, macam mana dengan kehidupan selepas kahwin? Kongsi sedikit. 

Memey : Terima kasih. Alhamdullilah, kehidupan selepas kahwin amat berbeza. Saya memang enjoy the moment, terutamanya melakukan tanggungjawab sebagai seorang isteri. Tak sangka juga, selama ini saya melihat keluarga terdekat seperti mak melakukan tugasan tersebut. Sekarang, giliran saya pula, I’m very excited.

OHBULAN! : Antara tanggungjawab sebagai isteri yang Memey buat? Contohnya?

Memey : Contohnya, setiap pagi saya kena sediakan baju untuk suami pergi kerja. Ia menjadi satu semangat untuk saya bangun pagi sebab kena menguruskan suami saya.

OHBULAN! : Fuh, menarik betul eyh! Jap nak tanya, Norman cerewet tak?

Memey : Apabila menjadi suami isteri, saya rasa macam mengenali orang lain. Setakat ini, abang Norman tidak cerewet, amat senang menjaga dia. Saya baru tahu yang suami ni seorang yang manja. Jadi, apabila saya sudah kenali dia macam tu, saya berikan apa yang dia inginkan. Saya percaya, suami amat gembira.

OHBULAN! : Soalan cepumas untuk Memey. Ramai orang berkata-kata apabila melihat kelibat Memey yang keseorangan tanpa ditemani suami. Tak seronok kalau biarkan mereka tertanya-tanya. Apa kata Memey jelaskan kepada hadirin yang ada malam ni?

Memey : Memang saya sedih sangat datang seorang diri ke majlis ini. Ini lah tempat dimana kami pernah menjalankan majlis resepsi dahulu. Sebenarnya, abang Norman ada shooting untuk drama terbaru. Jadualnya bertindih pula dengan majlis resepsi Ezlynn malam ni. Jadi, dia terpaksalah mendahulukan tugasannya dulu.

Itu sajalah yang dapat memey bagitahu pada kita. Kak Nam tak tahulah betul atau tidak..apa-apa pun semoga mereka bahagialah ye...

Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!