Blogger-Blogger Femes

Monday, January 30, 2012

Foto- Nabila Huda Dan Johan As'ari Kawan Baik

Views
KAK NAM- Nabila Huda dan Johan As'ari digandingkan dalam drama Pelangi Kasih. Kini mereka menjadi lebih rapat semenjak digandingkan bersama. Kak Nam tak tahulah kalau mereka ni tangkap cintan ke tak yek..Menurut Nabila, mereka berkawan baik sejak sama-sama berlakon dalam drama bersiri tersebut dan memberitahu dirinya selesa berkawan dengan Johan. Jom kita lihat apa komen mereka.


"Kami tiada apa-apa hubungan istimewa tetapi telah menganggap Johan sebagai rakan baik kerana terdapat pelbagai persamaan antara kami dan tidak lebih dari itu,"

"Johan pada asasnya adalah seorang pemalu tetapi apabila mula rapat dengannya kami sebenarnya mempunyai perangai yang sama iaitu kelam kabut tambahan pula kami mempunyai bintang sama iaitu Sagittarius,"


Sementara itu, Johan berkata, Nabila adalah seorang pelakon yang cukup peramah dan merendah diri telah membuatkannya berasa selesa berkawan dengan pelakon berstatus ibu tunggal itu.

"Saya seorang yang pemalu malah ketika mula-mula bertemu dengan Nabila saya memanggilnya dengan gelaran 'kakak' dan dia memarahi saya memanggilnya dengan gelaran itu.

"Dia juga banyak membantu saya di lokasi penggambaran terutamanya banyak babak melibatkan kami dan nyata dia bukan seorang pelakon yang lokek ilmu,"

Kemungkinan hubungan mereka lebih daripada sekadar kawan pada masa hadapan, Johan berkata dia menerima ketentuan itu sebagai jodohnya jika ia terjadi.






Sumber : mStar

4 25 komen terhebat!!:

  1. I'm no longer sure where you are getting your information, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for magnificent information I used to be on the lookout for this info for my mission.
    Also visit my web site ... play free slots for cash

    ReplyDelete
  2. I visited various web pages but the audio quality for
    audio songs current at this web site is genuinely fabulous.
    my website > video slots

    ReplyDelete
  3. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
    Here is my blog ... quick and easy ways to make money online

    ReplyDelete
  4. Hi there, I do think your site might be having web browser compatibility issues.
    When I look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in I.
    E., it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up!
    Aside from that, excellent site!
    Also visit my page ; make money online today

    ReplyDelete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!