Blogger-Blogger Femes

Friday, January 20, 2012

Rihanna Hisap Ganja Kerana Putus Cinta

Views
KAK NAM- Rihanna yang popular dengan lagu We Found Love, dikatakan telah mengambil najis dadah untuk menenangkan hatinya yang kecewa. Aii..takkan putus cinta sampai nak ambil benda yang tak berfaedah tu kot. Kak Nam pun tak fahamlah artis sekarang ni,suka sangat buat benda yang tak masuk di akal.Sejak berpisah dengan bekas kekasihnya, Chris Brown, penyanyi Rihanna dilaporkan telah terlibat dengan pengambilan najis dadah akibat terlalu kecewa.


Bila Kak Nam lihat foto terbaru Rihanna ni pun rasa macam bukan manusia. Dengan kuku yang panjang dan selekeh,serta badan yang kurus kering.Menurut sumber yang terserempak dengan penyanyi itu melihatnya berpakaian tidak senonoh sambil menghisap rokok dipercayai ganja. Dia dikatakan berjalan-jalan seorang diri di pantai Hawaii dalam keadaan seperti khayal.

Sehari sebelum itu juga, penyanyi lagu We Found love ini berparti sakan bersama rakan-rakannya dan dipercayai berada dalam keadaan khayal kerana menghisap dadah.Rihanna juga sempat menulis di laman Twitter menggunakan lirik lagu penyanyi rap, Drake yang berkisar mengenai dadah.






Sumber : mStar
Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!