Blogger-Blogger Femes

Friday, January 13, 2012

Nampak Peha Gebu Rozita Che Wan!!

Views
KAK NAM- Tak tahu Kak Nam nak cakap apa bila lihat foto Rozita Che Wan di satu portul hiburan sensasi. Memang Kak Nam terkejut sangat..tak sangka dia berpakaian macam tu dengan umurnya sudah masuk 37 tahun. Apa yang Kak Nam baca dalam portul tersebut,Rozita Che Wan ketika ditemui di sambutan majlis harijadi Ryzal Jaafar kelihatan sangat awesome dengan sedikit pehanya yang gebu terdedah Nak tahu lagi jom ikut Kak Nam...

. 


Dari apa yang Kak Nam baca,Rozita Che Wan menghadiri majlis hari jadi di sebuah kelab. Mungkin dia memakai baju sebegitu kerana mengikut tema. Kalau ye pun nak ikut tema takkan pakai baju sampai nampak peha tu cik kak oi...jom kita lihat foto Rozita yang lain.

 Rozita Che Wan Seksi

Tapi Kak Nam pelik juga,mana-mana dia pergi mesti ada jejaka kacak. Aiii...bela anak ikan ke cik kak oi..oppsss...terlebih plak Kak Nam mengumpat yek. Yelah,mana tidaknya..semua yang berkepit dengan Rozita Che Wan macho-macho. Tak sesuai dengan umurnya yang nak masuk 40an. Rozita juga dikatakan hanya datang seorang diri tanpa kelibat Zain Saidin. Barangkali ada udang di sebalik batu. Kannn.


P/S Kak Nam: Cepat-cepatlah kahwin Rozita oi..takut nanti semua anak ikan makan umpan lain..hehehehe 


Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!