Blogger-Blogger Femes

Thursday, January 5, 2012

Ally Iskandar Dengan Kekasih Hati

Views
KAK NAM- Baru je kita dengar gosip tentang Ally Iskandar dah putus tunang dengan bekas tunangnya. Sekarang dah ada peganti yek! Tahniah Kak Nam ucapkan sebab cepat betul Ally dah ada bunga yang kembang setelah bunga lama layu. Apa yang Kak Nam baca dalam  satu portul hiburan sensasi,Ally Iskandar akan mendirikan rumahtangga pada 20 Januari ni. betul ke tidak jom kita baca cerita selanjutnya..


Haaa...inilah dia orang yang telah membuka hati Ally siapa lagi kalau bukan Fatin Farah Lee yang penah digosipkan dulu. Cantik juga orangnya memang sepadan. Ally Iskandar telah memilih untuk terus bernikah tanpa membuat majlis pertunangan kerana dia tak nak pisang berbuah dua kali. 


Tahniah Kak Nam ucapkan pada mereka. Memang 2012 ni tahun kebahagiaan artis kot sebab semua mendirikan rumah tangga pada tahun baru. Wah! memang gempar lah kan,Fasha Sandha pun akan mendirikan rumahtangga tak lama lagi. Kak Nam doakan semoga Ally Iskandar dan Fatin Farah Lee berbahagia hingga akhir hayat..

P/S Kak Nam : Lepas ni mana-mana artis yang nak kawin tak payah tunang terus nikah je ok! Takut nanti banyak dugaannya...




Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!