Blogger-Blogger Femes

Wednesday, January 11, 2012

Sah Aliff Aziz Bercinta Dengan Anne Ngasri.

Views
KAK NAM- Tak tahulah Kak Nam betul ke tidak yang Aliff Aziz dengan Anne Ngasri bercinta. Bila Kak Nam lihat gambar mesra mereka di facebook Aliff Aziz ,nampak mereka macam betul-betul bercinta. Sampai Anne demam pun Aliff ambil berat. Oh! So sweet...dengan keluarga Anne pun Aliff nampak mesra. Ye ke tidak..Kak Nam no komen.
 
"fever" ditulis pada foto ini oleh Aliff Aziz.

Aliff nampak mesra dengan Bell.

Aliff Aziz yang popular dengan lagu "Sayang Sayang" telah melonjak naik namanya di persada seni tanah air Malaysia walaupun dia orang Singapura. Bila Kak Nam baca lirik lagu tu Kak Nam terfikir sesuatu,adakah lagu tu berkenaan dengan Aliff dan Anne?? sama-sama kita lihat lirik di bawah.

SAYANG SAYANG

Masa ku teringat akan dirimu
Ada sesuatu begitu mengganggu
Diam-diam aku menyukaimu
Bermimpi bila kau jadi milikku
Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Aku tahu akan sulit bagiku
Mencari-cari pengganti dirimu
Tapi bagi lelaki macam aku
Tak mau berakhir kerna begitu
Jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!
Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Tak mungkin, tak mungkin
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
Meski jauh di dasar hatiku ingin ku teriak:
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang-sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan
Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang


P/S Kak Nam : Sekarang Anne sudah tak berpunya ..apa lagi Aliff masuk jarumlah..hehehehe

Best regards,

2 25 komen terhebat!!:

  1. lol .. aku x de msalah dgn kapel ni.. hehe! anne comel lah... dn die tgh single tuuuu.. keke~ ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada jodoh dorang ok gak..kita sama2 doakan yg terbaik

      Delete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!