Blogger-Blogger Femes

Monday, January 9, 2012

Daftar Insurans Peribadi Antara Syarat Sertai Kelab Peminat Khairul Fahmi

Views
KAK NAM- Peluang menarik untuk para peminat tegar Khairul Fahmi Che Mat, semalam Khairul Fahmi Resource telah melancarkan secara rasminya Kelab Peminat Khairul Fahmi melalui akaun Twitter rasmi milik Khairul Fahmi.Wow! menarik ni..Bagi siapa yang nak masuk kelab ni bolehlah baca apa syarat-syarat kat bawah ni yek...


Antara tawaran menarik kelab ini termasuklah beberapa barang eksklusif seperti baju dan topi Khairul, kad keahlian dan sijil penyertaan, diskaun 40 peratus apabila menetap di Khairul Fahmi Villa Inn dan juga peluang untuk bersama-sama Khairul Fahmi dalam setiap program yang dianjurkan setiap tahun.


Namun begitu, setelah diperhatikan sekali lagi, terdapat satu lagi keistimewaan yang diberikan pada ahli. Mereka yang mendaftar untuk kelab ini juga akan turut diberikan insuran perlindungan diri sebanyak RM40,000 setahun. Agak pelik untuk sebuah kelab peminat mempunyai keistimewaan sebegini.

Yuran penyertaan sebanyak RM150 untuk 17 tahun dan kebawah serta RM250 untuk 18 tahun dan keatas adalah satu bayaran yang hampir tidak munasabah untuk menyertai kelab sebegini. Tidak dapat dipastikan samada Khairul Fahmi sudah menjadi agen insuran, barangkali, ada pihak yang cuba memanipulasikan nama Khairul Fahmi untuk mengaut keuntungan.


Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!