Blogger-Blogger Femes

Sunday, January 8, 2012

Lisa Dan YUsry Batalkan Nikah Di Masjid

Views
KAK NAM- Pada 26 Februari nanti akan tibanya majlis yang dinanti-nantikan oleh Yusry dan Lisa,mungkin kita semua pun nantikan sam. Al maklumlah artis terkenal mesti nak tahu perkembangannya. Walaupun mereka sibuk dengan kerja masing-masing,baju nikah dan sanding semua sudah siap tinggal nak sarung je. Aiii..berapa plak lah bajet yang akan habis nantikan? ada orang sponser tak ni...hehehehe

 


Kak Nam baca dalam satu blog hiburan terkenal mengatakan yang Lisa akan menghadiri krusus perkahwinan pada 9 Januari 2012. Wah! ramailah peminat Lisa serbu nanti...walaupun Yusri tidak menghadiri krusus tu,dia tetap nak temankan Lisa taw. Kelassss gitu...romantik lah plak. Tapi jangan sebelum kahwin je,bila dah kawin nanti seorang tempat lain yang lagi seorang tempat lain. Yelah,belum kawin semua manis.



Pernikahan mereka akan berlangsung lepas Magrib di Hotel Marriot,Putrajaya. Sebelum ni mereka rancang nak nikah dekat Masjid Tuanku Mizal Zainal Abidin sebab taut mengganggu jemaah masjid tersebut. Kat mana-mana pun tak kisahlah janji nikah ye tak. Jom kita tengok apa komen mereka.


 

"Kami mengadakan pernikahan selepas asar. Jadi,kami bimbang menggaggu jemaah yang ingin menunaikan solat di situ. Majlis nikah yang berlangsung mungkin berlanjutan sampai Magrib."

"Saya juga fikir bagi pihak keluarga Yusry,keluarga saya dan rakan-rakan perempuan yang lain mungkin tidak dapat memasuki masjid kerana uzur". kata Lisa

P/S Kak Nam : Semoga rumahtangga Yusri dan Lisa Suriani akan kekal hingga akhir hayat.

Sumber : Ohartis
Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!