Blogger-Blogger Femes

Wednesday, January 25, 2012

Serina Selamat Melahirkan Anak Ke-2

Views
KAK NAM- Tahniah kepada anak kepada Chef Wan, Serina Redzuan telah selamat melahirkan anaknya yang ke 2 kira-kira pukul 3.45 petang kelmari di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur. Kak Nam dapat tahu yang Serina selamat melahirkan baby perempuan yang sangat comel. Mana tak comel kalau dah suaminya "mat saleh gitu"..Bayi Serina tu diberi nama Isabella Saffiya O’ Luanaigh. Amboi..terbalit lidah Kak Nam nak menyebutnya. Jom kita lihat apa kata Serina..


COMEL...Serina bersama Isabella.
Anak keduanya itu dilahirkan dalam keadaan normal seberat 3.3 kilogram

“Salahudin memang mengimpikan Isabella dilahirkan pada Tahun Naga dan ia bertepatan dengan sambutan Tahun Baru Cina kelmarin,”

“Kebiasaannya, ayah (Chef Wan) insan yang begitu fanatik dan gembira dengan kelahiran cucunya, namun kali ini dia tidak dapat berbuat demikian kerana berada di luar negara,”

Sementara itu, Chef Wan dalam kenyataannya menerusi facebook berkata, dia bersyukur kepada Allah s.w.t kerana Serina selamat melahirkan anak keduanya dan mereka sekeluarga gembira dengan kehadiran cahaya mata baru itu.

“Biarpun saya kecewa tidak dapat bersama, saya gembira dengan kelahiran Isabella dan dimaklumkan Serina bersama anaknya dalam keadaan sihat,”

Menurut Chef Wan, dia kini berada di Bangkok, Thailand atas urusan kerja dan tidak sabar pulang ke ibu kota membeli pakaian dan barang keperluan untuk cucu barunya.




Sumber : Metro
Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!