Blogger-Blogger Femes

Monday, January 16, 2012

Gambar Bekas Isteri Hattan Berpeluk Dengan Lelaki Lain Di Ranjang! Punca Bercerai.

Views
KAK NAM- Penyanyi rock lelaki tanah air,Hattan telah bercerai dengan bekas isterinya pada minggu lalu dengan hanya menjalinkan hubungan rumahtangga selama 2 bulan. Kak Nam bukan nak kata apalah..dah nama pun artis bila ada buat salah sikit mesti bercerai. Yang mana jodoh panjang alhamdulillah berkat doa semua orang. Kak Nam terkejut bila terbaca satu portal hiburan yang mengatakan Hattan bercerai dengan isterinya gara-gara satu foto isterinya dengan lelaki lain di ranjang. Oh! Tidak....


Bila Kak Nam lihat foto di atas ni, Kak Nam terfikit adakah lelaki tu orang bukan muslim?? Takkan bekas isteri Hattan ada hubungan dengan orang macam tu ye tak? Ntahlah, Kak Nam pun tak tahu nak cakap apa..apa kisah sebenarnya pun Kak Nam tak tahu. 

Dikhabarkan, Farah Asyikin pernah berhutang dengan seseorang dalam jumlah yang banyak. Tidak cukup disitu, dia turut dituduh pernah menggugurkan kandungan hasil hubungan sulitnya bersama kekasih ketika berada di Indonesia. Dan kini, masih tidak dapat dipastikan apakah yang menjadi punca perceraian mereka berdua.

P/S Kak Nam : Kita tunggulah apa cerita sebenarnya lepas ni...



Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!