Blogger-Blogger Femes

Tuesday, January 17, 2012

Aidil Enggan Ulas Khabar Rita Tunggu Surat Cerai

Views
KAK NAM- Sekarang kita semua digemparkan dengan isu kontroversi Rita dan juga adik iparnya,Zaquan. Kak Nam pelik lah tak abis-abis lagi kisah mereka ni. Bila nak selesai pun Kak Nam tak tahu. Mungkin ada salah seorang dari mereka yang menjadi dalang sehingga rumahtangga Rita dan Aidil goyah! hari ini Kak Nam dapat tahu yang Rita tunggu surat cerai la plak. Ermm..rasa Kak nam dah banyak kali perkataan "hendak cerai" ni berlaku antara Rita dan suami. Nak tahu apa cerita sebenar jom kita lihat apa komen Aidil.



"Minta maaf. Apabila tiba masanya nanti, saya akan beri keterangan apakah sebenarnya yang berlaku di dalam rumah tangga kami. Saya harap semua pihak dapat memahami situasi yang sedang saya lalui ini," kata Aidil.

Mengenai desas-desus mengatakan perceraian bakal berlaku dan Rita sendiri sedang menunggu surat cerai daripadanya, Aidil tidak mengesah atau mengiyakan perkara itu. Sebaliknya dia meminta semua pihak supaya menunggu kenyataan rasmi daripadanya.

"Saya tidak boleh cakap apa-apa lagi buat masa ini. Tunggu saja kenyataan daripada saya apabila tiba masanya," katanya.

Jawapan daripada Zaquan pula mengenai dakwaan Rita kononnya mencampuri urusan rumah tangganya. Tegas Zaquan, jika benar mereka bersikap seperti yang didakwa, dia meminta kakak iparnya mengemukakan bukti yang mengatakan dia dan Ayu bersepakat melarikan Aidil dari rumah. 

"Abang saya yang meminta saya menghantarnya pulang ke rumahnya. Kebetulan kami suami isteri memang mahu keluar dan memandangkan lokasi yang kami mahu tuju itu berdekatan, jadi saya hantarlah. Jika benar kami membantu mengangkat barang seperti yang dia lihat menerusi CCTV, sila tunjukkan rakaman itu," tegasnya sambil mengakui bersimpati dengan situasi yang menimpa kembarnya.


Best regards,

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!