Blogger-Blogger Femes

Friday, May 4, 2012

Rihanna Cari Lelaki Berbau Wangi

Views
KAK NAM- Kebanyakan wanita lebih teruja mencari lelaki kacak, penyanyi Rihanna pula mendedahkan dia mencari seorang lelaki yang mempunyai bau badan yang menyenangkan. Penyanyi kelahiran Barbados itu turut mengakui dia mahu menambahkan berat badannya.




"Kalau anda mempunyai wajah yang kacak, belum tentu saya akan terpikat tetapi jika anda mempunyai bau yang harum, saya pasti tertawan.

"Lelaki-lelaki yang keluar dengan saya tidak boleh berlalu pergi selagi saya belum mengenalpasti wangian yang mereka pakai.

"Saya mahu mereka yang mempunyai bauan yang menyenangkan seperti apabila mereka bangun, anda tahu itu adalah bau mereka,” katanya

- sumber -






2 25 komen terhebat!!:

  1. hehe teringat iklan perfume simply siti yang apek cakap YANG PENTING WANGIII hehe ;)

    ReplyDelete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!