Blogger-Blogger Femes

Thursday, May 10, 2012

Aliff Aziz Belum Sedia Jadi Rakyat Malaysia

Views
KAK NAM- Penyanyi yang berasal dari Singapore telah mencungkil bakat dan menjadi popular di negara Malaysia Aliff Aziz, membuat kenyataan bahawa dia belum bersedia tukar kerakyatan Malaysia walaupun dia banyak menghabiskan masa di negara ini untuk kerjaya nyanyiannya. 


"Rasanya masih awal lagi untuk saya membuat permohonan bagi menjadi penduduk tetap di Malaysia. Tambahan pula belum sampai setahun lagi saya menetap di Kuala Lumpur.
"Umur saya pula baru saja 21 tahun dan saya belum bersedia untuk menukar kerakyatan saya. Setakat ini saya hanya berulang alik dari Kuala Lumpur ke Singapura tiga bulan sekali," katanya

"Selepas dua tahun melaksanakan tanggungjawab menjalani latihan khidmat negara di Singapura, secara pantas saya hasilkan album ketiga ini dengan bantuan dua komposer yang sangat saya gemari iaitu Azlan Abu Hassan dan Panji Sakti.
"Menariknya, album pada kali ini menampakkan kematangan saya walaupun penyampaian muzik saya berbentuk keremajaan.
"Dan bayangkan saya mengambil masa selama tiga minggu sahaja untuk menyiapkan album ini. Walaupun sekejap sahaja rakamannya tapi Alhamdulillah, hasilnya bagus. ," ujarnya. - sumber







0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!