Blogger-Blogger Femes

Monday, May 7, 2012

Foto Farahdhiya bersama kekasih, Datuk S di majlis kahwin Fasha

Views
KAK NAM- faradhiya dan juga kekasihnya hadir di majlis perkahwinan Fasha Sandha dan Jejai. Di fahamkan, kekasihnya ini berkacukan Melayu-Arab bernama Datuk S.   Menurut sumber, dia terserempak dengan mereka di sebuah pusat membeli-belah di Jakarta bersama Farahdhiya sambil berpegangan tangan.



Bukan itu sahaja, menurut sumber tertentu..dia  telah menerima panggilan telefon daripada seorang vip diberi nama Datin Q bahawa Datuk S ini merupakan suami orang dan isterinya ialah Datin S.Menurut Datin Q, Datuk S ini masih pasangan suami isteri dan mereka hidup aman damai tanpa persengketaan. Datin Q agak terperanjat kerana Farahdhiya berani tampil di majlis keramaian bersama Datuk S sedangkan hubungan Datuk S bersama isterinya masih hubungan yang sah.









27 25 komen terhebat!!:

  1. Kalau dah berani keluar sekali, maknanya dah sahlah.

    ReplyDelete
  2. dato shahin.. he is malay from ipoh..

    ReplyDelete
  3. Mana Ada dia tu Melayu-Arab ,dia tu berketurunan Pakistan sebelah bapanya Dari Ipoh dan berkasta Rendah@Tengkasi berkeTurunan India Muslim sebelah ibunya dari Pulau Pinang. Jutawan Hotel???? IsteriNya Datin S itu punyalah cantik dan berketurunan baik baik.pun dia sangup buat begitu Dan dah pun dikurnuskan dua Cahaya mata, apa lagi dia mau.

    ReplyDelete
  4. MAN with xtra money...

    ReplyDelete
  5. Bang long cyberjayaMay 9, 2012 at 11:15 AM

    AnonyMous,Kerana itulah kita disarankan mencari pasangan dari keturunan yg baik baik, Kalaulah si Jsntan ni dah berkasta rendah ini lahh yang jadinya, setakat muka saja tidak cukup, aku kenal betul si DATUK ini yg bernama Dato Shaheen Shah Bin Mohd Sidek ialah seorang kaki pau Dari supplier2 hotel,semua kena melaluinya Dan ada Kira kira belaka. SPRM tunggu apa lagi terjah je kat mamat benggali carpet ni.

    ReplyDelete
  6. Bang long cyberjayaMay 9, 2012 at 11:58 AM

    Jom give a moral support to Datin S Kat Facebook dia@ syuhada nahar....... Median dekat dia di petlaku sebegini rupanya Oleh Barua hapraq ini. Abis madu sepah di buang.

    ReplyDelete
  7. but Bang Long Cyberjaya, even dari keturunan baik2 pun x tentu atau dijamin baik akhlaknya seseorang itu... setuju tak? heee peace!!

    ReplyDelete
  8. Bang Long CyberjayaMay 9, 2012 at 6:00 PM

    Anonymous , setuju tapi o refer to Datin S tu. Yang lain I tak Tajik menahu.

    ReplyDelete
  9. kita x blh menilai sama ada org tu baik ke tak atau ape yg ada dalam fikiran seseorang.. yang penying pangkal hati masing2 untuk pikir mana yg baik dan buruk..heeee..peace!!

    ReplyDelete
  10. Sekarang ni dah heboh yg kedua pasangan sejoli ini sedang membuat persiapan perkahwinan yg Akan berlangsung tidak berapa lama lagi di sebuah hotel bertaraf Lima bintang di sebum negeri di Pantai timur, apa dengar kata Datin S @ Datin Shuhada Nahar telah memberi petsetujuan kepada DATUK kesayangan untuk beristeri seorang lagi dengan Farahdhiya. Bagi semua usah komen apa apa lagi kerana tuan tubuh sendiri telah bersetuju,di harap kita tak payah lah asyik dok buat speculation yg tak menentu k. To DATUK N Datin Faradhiya selamat. menempuh Hari Hari bahagia bersama sehingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  11. Pak Abu- biar betul apa yg katakan itu. Ini satu penipuan tak mungkin Isterinya yg tua nak bagi Jalan kpd yg muda pula ni. Dunia dah terbalik kut. Tergamak Dato ini bikin murung hati Datin tu, kesian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg tak betul pula,u just wait n c. Kita doakan ajan kebahagiaan keduanya.

      Delete
  12. Ada yang kata Datin S tu kampong orangnya dari Penang Dan anak mami yg tak sporting serta tak tahu bersoaiall cara Orang KL, al maklumlah gadis Kampungan. Saya pula dengar Datuk S aabar dengan cara Datin S control dan layan dia selama ini, kasihan juga pabila dengar masaalah yg di tanggung Datuk S selama ini. Katanya ayah mertuanya kaki bomoh. Emmmmmm, sepandai pandai tupai melompat akhirnya ke tanah jua. Sudah sudah lah tnggal lah kerja kurafat Pak Aji tu,. Dan tolong lah nasihat dekat anak anak lelaki tu jangan lah nak jadi samseng jalanab

    ReplyDelete
  13. betul ke apa yang arif cakap ni? xkan la orang zaman sekarang ada yg percaya pada bnd2 karut tu semua..kalau la Datin S boleh komen dekat sini dan bagi penjelasan alangkah bagus. xde la semua orang bagi pelbagai spekulasi.

    ReplyDelete
  14. Yang Arif, mulut hang ni tak Ada insuran kah. Sedapnya lepas cakap yg bukan bukan Dan tak takut dosa kah hang ni. Mcmana hang kenal ssmpai dengan keluarga Datin, kalau tak kenal jangan sampai nak sedap menfitnah orang tau, takut nanti pecah muka baru tahu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah wah Di sini pun ko nau jual insurance jugak kah????? Wei aku bukan bercakap sedap mulut saja tapi dengan penuh fact dan evidence, ko ni siapa nak bela Membabi buta ni? Adakah ko ni samseng jalanan yg saya Maksudkan di atas? Cerminlah diri sendiri sebelum nak masuk campur Hal rumah tangga orang. Tak cukup kah dah Berkali kali masuk keluar lock- up atas tuduhan jenayah,mungkin ko dah rindu kerana dah lama tak masuk dalam. Hey anjingan pls don't try with me coz I know u in n out n also how u survived all these while, ok Mr.Gigolo . Pls look at urself first before trying sticking ur nose in other ppl affair k. My advise to u Mr GIGOLO pls stop doing those immoral part-time job of urs. Pls have some pity to those girls out thee that u have been cheating on them all these while.

      Delete
  15. Woo woooo panas panas, Taoi ini dah out of topic dah jadinya

    ReplyDelete
  16. diharapkan yang arif dan juga anonymous bersabar banyak2..jgn disebabkan hal org lain korang nak bergaduh. Mungkin anda tahu latar belakang Datuk Dan Datin tu. Tapi kak nam tak tahu siapa yg betul dan salah dalam hal ni..harap korang bersabar ye. Hanya Datuk atau Datin je yg boleh bg penjelasan kat sini baru antara korang puas hati.

    ReplyDelete
  17. Saya setuju dgn kata kata Kak Nam,

    ReplyDelete
  18. Salam Kak Nam, kenapa melodi atau propaganza tak soalkan artis bersama pasangannya itu lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Zassss..dlm melodi mungkin belum keluar lagi atau pun memang x nk bahankan isu ni. Tapi kalau dalam rancangan gosip lain seperti Galaksi dah ada keluar minggu lepas.

      Delete
  19. Zasss, tak payah lah dok asyik nak tahu masalah rumah tangga orang. Biar Allah Saja yg tentukan kepada mereka Yg dok jadi setsn Serta iblis ni. Tak cukup dengan satu ni nak cari bala pula. Pening kepala je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul apa yg Hmmm ckp kan tu..tp kadang2 manusia ni x blh lepas dari sikap ingin tahu. Bukan nak jaga tepi kain org tapi nk tahu hal sebenar itu je..

      Delete
  20. Ini yang di namakan keluarga 69. Semakin complicated

    ReplyDelete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!