Blogger-Blogger Femes

Monday, May 14, 2012

Foto Remy Ishak kena 13 jahitan

Views
KAK NAM- Menurut sumber, Remy Ishak mengalami kecederaan ketika penggambaran filem terbarunya, Bravo 5 terbitan Karya Prima yang menjalani penggambaran di Tapah Perak pada malam Jumaat lalu. Ketika  penggambaran filem bercorak komando dibuat dalam hutan membabitkan adegan pertempuran dan kejar mengejar. Ketika itulah, tanpa sengaja muncung senjata yang digunakan oleh pelakon Beto Kusyairy tertujah ke dahi Remy menyebabkannya mengalami luka yang agak serius dalam.Akibatnya Remy dibawa mendapatkan rawatan selanjutnya di Hospital Tapah.



Mari kita lihat serba sedikit kenyataan Remy Ishak yang dipetik dari akhbar metro.


Katanya, sebelum penggambaran memang sudah berulangkali mereka buat latihan, bagaimanapun kejadian ini tetap berlaku juga dan dia tidak menyalahkan mana-mana pihak. Akibatnya, dia menerima 13 jahitan dan darah banyak mengalir. Namun dia menganggap itu kemalangan biasa yang boleh berlaku di mana saja.
Akuinya lagi, sebenarnya kalau diikutkan dia selalu berhati-hati berlakon dalam drama dan filem yang dibintanginya. Justeru, dia tidak menyalahkan pasukan produksi atas kecelakaan yang berlaku. Tambahnya pula, sepanjang penggambaran mereka mendapat nasihat daripada pihak Angkatan Tentera Malaysia yang banyak memberikan kerjasama dalam filem ini.
Remy mendapatkan rawatan lanjut di sebuah pusat rawatan terkenal di ibu negara dan diberi cuti sehingga 18 Mei. Kebetulan pula produksi filem Bravo 5 juga bercuti, dapatlah dia berehat sehingga lukanya sembuh. Dia tidak kisah dahinya berparut kerana terdapat kosmetik dan ubat boleh digunakan untuk memulihkannya. Lagipun dia bukan pelakon wanita yang perlu menjaga rapi wajahnya.






0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!