Blogger-Blogger Femes

Friday, May 4, 2012

Adira Akui Rapat Dengan AG Coco (Hujan)

Views
KAK NAM- Adira mengakui dia tidak menolak sekiranya pemain gitar kumpulan Hujan iaitu AG Coco ditakdirkan menjadi suaminya.Adira berkata, AG atau nama sebenarnya Hedzry Hafiz merupakan lelaki yang paling rapat dengannya, malah memiliki ciri-ciri lelaki idaman seperti yang diinginkan. Tambah Adira, dia juga sering berkunjung ke studio milik AG, Kamar Seni, di mana mereka akan bekerjasama menyiapkan beberapa lagu bersempena dengan memperingati Allahyarham Datuk Sudirman Arshad.



"Kami mula berkenalan sejak Mac lalu apabila dia bekerjasama dengan saya dalam sebuah projek terbitan Astro, Akustik Adira.

"Sejak itu, kami sangat rapat dan andaikata dia ditakdirkan menjadi jodoh, saya terima," katanya

"Setakat ini saya selesa dengannya tetapi belum lagi sampi ke tahap bercinta," ujarnya.

"Sebenarnya kami terlalu sibuk dengan kerja masing-masing, tetapi akan berjumpa jika mempunyai masa lapang.

"Tak sangka kami semakin rapat selepas bekerjasama dalam Akustik Adira sedangkan saya pernah menerbitkan lagu yang dinyanyiannya iaitu Saya Anak merdeka dan Balik Kampung untuk MyMusic Astro," ujarnya.


Dalam pada itu, beritahu AG, dia mula tertarik dengan Adira apabila penyanyi lagu Ilusi itu sering mengambil berat tentang penjagaan kesihatannya.

"Saya seorang yang gila kerja sampai boleh mengabaikan kesihatan dan masa makan

"Jadi Adira banyak mengingatkan saya dan sangat tegas kerana dia juga saya mula sedar tentang pentingnya menjaga kesihatan," katanya yang sibuk dengan penerbitan album Hujan, Zikir Imam Muda, Awi Rafael dan Majlis Belia.

- sumber -








0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!