Blogger-Blogger Femes

Friday, May 11, 2012

Johan Rajalawak Tidak Sertai Sepahtu

Views
KAK NAM- Johan menegaskan khabar angin bahawa dia bakal menyertai kumpulan lawak Sepahtu adalah tidak benar sama sekali.Dia terkejut apabila khabar angin tersebut menjadi perbualan umum malah telahpun diberitakan di ruangan pojok pada sebuah akhbar Ahad lalu.



"Khabar angin itu tidak benar. Saya pun terkejut apabila membaca ruangan pojok yang ditulis pada akhbar tersebut yang mengatakan saya bakal sertai Sepahtu.
"Bagi saya, ia merupakan sebuah khabar angin yang mengarut kerana saya tidak membuat sebarang kenyataan berkenaan dengan hal ini," katanya

"Apabila membaca ruangan pojok itu, saya terkejut, kerana Johan pun tidak pernah berbincang dengan saya tentang hal ini.
"Saya bertanyakan kepada seorang lagi ahli Sepahtu, Jepp, dan dia juga tidak tahu tentang berita ini.
 
"Apa-apa pun, saya enggan mengulas lanjut tentang hal ini, rasa pelik pula apabila berita sebegini timbul," ujarnya.- (Dipetik)







2 25 komen terhebat!!:

  1. dia sekarang nie lebih tumpukan pada johara kat era tuh dari berlakon kan?? nampak laa jadual dia dah padat sekarang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu..mungkin jd DJ lg best kot dr berlakon..xde tekanan..

      Delete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!