Blogger-Blogger Femes

Tuesday, May 8, 2012

Jehan Miskin Belum Sedia Untuk Kahwin

Views
KAK NAM- Jehan Miskin, 33 berkata, dia ingin memberi fokus kepada kariernya terlebih dahulu lebih-lebih lagi dia kini sibuk dengan urusan penerbitan program televisyen menerusi syarikat produksi miliknya, Mastermind Group. Dia mengakui masih belum bersedia untuk bergelar suami dan tidak menetapkan tempoh masa untuk mendirikan rumah tangga.


"Walaupun sekarang ini musim artis-artis kahwin, cerita kahwin saya belum tiba lagi. Bagaimanapun saya akui sedang menjalinkan hubungan cinta dengan seorang gadis dan hubungan kami sudah lebih daripada dua tahun.
"Jadi, bila dah sampai jodoh nanti, saya beritahulah. Walaupun usia saya semakin lanjut, tetapi biarlah buat masa ini kerjaya diutamakan dahulu," katanya.
"Apabila ditawarkan menyertai MC, saya terus menerimanya walaupun tidak tahu memasak. Ketika itu, saya ingin mencabar diri adakah saya mampu melakukan perkara yang tidak pernah dilakukan sebelum ini.
"Dan beberapa hari sebelum rakaman, saya belajar memasak daripada seorang teman.
"Bayangkan, daripada tidak tahu apa-apa tentang masakan, kini saya mampu memasak pelbagai jenis makanan. Bagaimanapun, ketika rakaman dibuat, ada juga masakan saya yang tidak menjadi," selorohnya. - sumber







4 25 komen terhebat!!:

  1. salam . .
    belog ni, amal tengok tak ade HEARTBEAT
    HEARTBEAT tu macam nuffnang, boleh dapat duit even dengan blog
    meyh tengok tuto yang amal buat
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/05/cara-daftar-heartbeat.html

    ReplyDelete
  2. dia nk kawenn dgn kak nam kot..hehee

    ReplyDelete

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!