Blogger-Blogger Femes

Thursday, May 10, 2012

Hanez Suraya Selesa Berkawan Dengan Awi Rafael

Views
KAK NAM- Hanez Suraya pelakon wanita yang semakin naik namanya semenjak drama 3 Janji disiarkan, selesa menjalinkan hubungan dengan Awi Rafael yang dikatakan bercinta dengannya.Mungkin jodoh Hanez dengan awi Rafael. Kita doakan yang terbaik untuk mereka. Mari kita lihat komen Hanez Suraya yang dipetik dari akhbar mStar.



"Tiada apa yang perlu saya sorokkan kerana hakikatnya memang kami berkawan baik dan bukannya bercinta buat masa ini. Namun tidak dinafikan Awi adalah lelaki yang paling rapat dengan saya," ujarnya
"Sekarang ni memang tiada masa nak cari teman lelaki kerana sibuk dengan kerja jadi saya tidak terlalu memikirkannya. Tambahan pula ia bukan keutamaan untuk diri saya," katanya.

"Kami masing-masing sibuk dan hanya berkesempatan untuk bercakap menerusi telefon sahaja. Tetapi dia adalah seorang kawan yang banyak memberi saya semangat dan menyokong dalam apa saja yang saya lakukan," ujarnya.
"Nanti orang kata saya syok sendiri pula, jadi jika perkara itu berlaku antara saya dan Awi biarlah dia yang membuka mulut dan bukannya saya," ujarnya.







0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!