Blogger-Blogger Femes

Monday, February 20, 2012

PANAS!!! Penyanyi Kumpulan Hip Hop Rogol Anak Tiri

Views
KAK NAM- Pagi ni Kak Nam terkejut bila terbaca dimuka depan akhbar metro yang menyatakan seorang penyanyi kumpulan hip hop telah didakwa merogol anak tirinya yang berusia 14 tahun. Kini penyanyi kumpulan yang popular itu telah ditahan polis di Gombak Jaya semalam. Menurut dari sumber,penyanyi popular yang berusia 37 tahun itu pernah berlakon filem dan telah ditahan selepas anak tirinya membuat laporan polis di Balai Polis Gombak pukul 11 malam semalam. 

 Anak tiri jadi ‘isteri kedua’

Menurut dari sumber, anak tiri kepada penyanyi tersebut telah dirogol sejak umurnya 7 tahun. Apa nak jadilah dengan artis kita sekarang? Macam-macam cerita yang negatif menjadi-jadi. 

“Berikutan laporan itu, polis melakukan siasatan sebelum menahan penyanyi terbabit di rumahnya di Gombak Jaya jam 2 pagi tadi (semalam),” katanya, semalam.


Sumber itu berkata, remaja perempuan terbabit mendakwa dia nekad membuat laporan polis kerana tidak tahan dijadikan hamba seks bapa tirinya sejak tujuh tahun lalu selain bimbang keselamatan adik perempuannya yang lain.








0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!