Blogger-Blogger Femes

Monday, February 27, 2012

Korang mesti tengok Adnan Sempit 2 Kelakar habis.

Views
KAK NAM- Mungkin sekarang ni ramai yang nak pergi tonton filem Adnan Sempit2. Dulu Adnan sempait yang pertama telah mendapat sambutan yang hangat dan kini muncul pula yang ke2. Memang tak dinafikan lagi Adnan Sempit2 juga lagi hebat dan kelakar yang bolehkan korang semua pecah perut dan tak kering gusi melihat lawak yang dibuat. 


filem adnan sempit 2

Kak Nam sudah tanya ramai pihak yang menonton Filem ini dan tak disalah lagi bahawa filem ini betul-betul membuatkan penonton tidak berhenti gelak serta tidak membosankan. Apa yang Kak Nam tahu bahawa semua aksi yang dipaparkan adalah aksi sendiri dari pelakon-pelakon tersebut. Wah! Tahniah Kak nam ucapkan kerana aktor tanah air kita sudah berani dengan bakat tersebdiri. Bagi siapa yang belum tonton lagi filem ini bolehlah lihat trailernya yang Kak nam paparkan di bawah...




Macam mana dengan trailer yang kak nam paparkan? Korang baru tonton trailer pun korang dah rasa tak sabar nak tonton full moviekan? so<apa lagi jom lah kita pergi wayang ramai-ramai dan sokonglah Filem tanah air kita. 







0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!