Blogger-Blogger Femes

Monday, February 6, 2012

Bapa Apex Kecewa

Views
KAK NAM- Khairul Fahmi Che Mat dilanda pelbagai kontroversi yang kebanyakkannya membabitkan hubungannya dengan perempuan.Kini kontroversinya telah membuatkan hati bapa kepada Apex,Che Mat terguris. Kalau dah membabitkan hati keluarga ni dah kira kes berat. Jom kita lihat kenapa hati bapa Apex terguris.

TERKILAN...Che Mat melihat laporan mengenai Apek dalam Harian Metro kelmarin.

“Kami tertekan dan ada yang menuduh saya tidak pandai menjaga anak,” kata Che Mat Hussin, 60, mengenai penyebaran fitnah terhadap anaknya yang juga penjaga gol skuad kebangsaan, Khairul Fahmi atau Apek.

 Bapa Apex betul-betul kecewa dengan satu persatu fitnah dan kontroversi melanda anaknya. Biasalah,bila popular ramai yang mula dengki dengan kerjaya kita. Tapi, Safee tak ada plak dilanda sebarang kontroversi. Kak Nam rasa ini mungkin dari bekas-bekas kekasih Apex yang rasa tercabar dengan Apex.

“Hati bapa mana yang tidak berkecai jika anaknya sering dilanda kontroversi seperti ini.

“Kami sekeluarga turut menerima tempiasnya walaupun perkara itu tidak berlaku.

“Saudara-mara dan jiran terdekat turut bertanya mengenai isu ini. Sebagai bapa, saya kenal Khairul Fahmi dan tidak mungkin dia buat perkara itu,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Cherang, di sini, semalam.






Sumber : Metro

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!