Blogger-Blogger Femes

Thursday, February 23, 2012

Ana Raffali- Bapa Jadi Jurunikah

Views
KAK NAM- Bukan saja Lisa yang menghitung hari menantikan saat bergelar isteri, tetapi perasaan itu turut dikongsi bersama penyanyi yang cukup terkenal menerusi lagu Tolong Ingatkan Aku, Ana Raffali. Bakal disatukan dengan pengurus peribadinya, Ahmad Aznaim Abdullah, pemilik nama penuh Ana Nur Hidayah Mohd Raffali ini memilih tarikh 25 Februari iaitu Sabtu ini sebagai hari pernikahan mereka.


Foto

Mengikut perancangan, majlis itu akan dimulakan dengan pertunangan pada jam 10.30 pagi. Sejam kemudian, akad nikah akan dilangsungkan dan disempurnakan bapa Ana iaitu, Mohd Raffali Mohd Nor.

Majlis ini dijangka berlangsung di Masjid Al Hidayah, Taman Melawati.
Untuk majlis itu, Ana akan menggayakan busana pengantin rekaan Ezuwan Ismail dan Safura Azali, manakala kasutnya pula direka pelakon yang semakin meningkat naik, Neelofa.

Konsep hantaran adalah rona perak dan putih. Ana menyerahkan sembilan dulang hantaran berbalas tujuh daripada pihak lelaki.

"Persiapan majlis sudah 90 peratus selesai. Selebihnya, semua itu akan diuruskan keluarga kami. Mereka menyuruh kami berehat sementara menunggu ketibaan hari bersejarah itu," katanya.
"Kadang kala ada terlintas tak sangka kami akan berkahwin selepas sekian lama berkenalan. Tapi itulah yang dinamakan jodoh. Nak kata berdebar tu, tak adalah sangat, cuma bila ada orang yang mengingatkan saya dan tolong saya mengira ketibaan hari pernikahan saya , itulah yang membuatkan saya lagi berdebar," katanya.







Sumber : 100% Berita Harian

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!