Blogger-Blogger Femes

Saturday, February 11, 2012

Gosip Hangat- Pelakon Naik Angin Hanya Makan Nasi & Lauk Kari

Views
KAK NAM- Gosip ni Kak Nam dapat tahu dari portal hiburan sensasi mStar. Menurut portal tersebut,pada 5 Februari 2012 sumber tersebut telah menerima satu panggilan dari seorang pelakon lelaki yang popular. Pelakon lelaki ni sudah pun berkahwin dan isterinya pun artis juga. Nak dijadikan cerita, sumber tersebut tengah lepak-lepak kat rumah tiba-tiba dia terima satu panggilan telefon. Lepas tu pelakon ni pun ceritalah apa yang dia tak puas hati dengan seorang produser.
goSupermodel - Fora - søker irl bilder fort!!!!!!!!!


Akhirnya pelakon ini pun berceritalah. Bukan dia saja tetapi beberapa pelakon lain dalam produksi itu kebanyakan tidak puas hati dengan produser filem tersebut. Tak macam syarikat lain yang buat filem.

“Aku memang “hangin” betul dengan produser ni. Dia ingat kita orang ni apa? Layan macam “anjing”. Kalau ikut panas baran aku, dah lama dah lebam muka produser ni aku bagi sebiji,” kata pelakon itu.

“Bila kami tanya berapa nak bayar kalau nak sambung penggambaran lagi, dia boleh cakap... nanti-nantilah... Hey... ingat nak tunggu bas ke nak nanti, nanti ni ha!” sergah artis tu.

“Aku bagi peluang sikit saja lagi. Kalau tak boleh tahan juga, aku akan buat pendedahan kepada umum. Tunggu ya...” tambah si artis.









0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!