Blogger-Blogger Femes

Wednesday, February 1, 2012

Bob AF Tukar Nama Baru Kepada Bob Yusof

Views
KAK NAM- Bob Af bekas pelajar dari rancangan mencari penyanyi.Akademi Fantasia musin ke-2 telah mengambil keputusan untuk menukar namanya kepada Bob Yusof. Ai..dah macam Shila Amzah plak. Dulu nama Shila dekenali dengan Shila One Million. Tak kisahlah nama apa pun kita nak pakai janji kerjaya kita mestilah mantap! Setakat nama je nak cantik tapi kerjaya hancus nak buat apa. Kak Nam malas nak membebel banyak lagi,jom kita lihat komen Bob..



“AF pun sudah tidak ada lagi. Jadi, ada baiknya kalau saya tidak menggunakan nama Bob AF lagi. Sebaliknya, mulai saat ini saya mahu dikenali sebagai Bob Yusof. Saya harap nama baru saya ini akan lebih menampilkan identiti saya sendiri.

“Lagipun sampai bila saya mahu menumpang populariti nama AF di sebalik nama saya? Saya tidak mahu selama-lamanya bergantung atas nama AF. Mulai saat ini, saya akan menjenamakan nama saya ini agar lebih dikenali oleh para peminat,” ujarnya.







Sumber : MyNewshub

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!