Blogger-Blogger Femes

Friday, February 10, 2012

Aril AF7 Susah Lupakan Arawah Abang

Views
KAK NAM- Bekas pelajar Af7,Aril mengaku bahawa dia susah nak lupakan arwah abangnya ,Izwan Pilus yang telah meninggal dunia pada bulan lepas. Kak Nam dapat tahu cite ni dari sumber mStar. Aril kata dia memang akrab dengan arwah sampai dia tak dapat nak lupakan kenangan-kenangan bersama dengan arwah. Jom kita lihat apa isi hati Aril.


"Saya sedar memang tidak baik untuk terus meratap orang yang sudah pergi. Jika saya sebagai adik masih berasa impaknya, apatah lagi ibu bapa saya.

"Namun, terlalu banyak kenangan kami bersama yang sukar saya lupakan sehingga kini. Bukan saya tak relakan pemergiannya cuma ia masih terlalu awal dan berat untuk saya terima hakikat dia sudah tiada," katanya kepada mStar Online.

"Selama ini, semua urusan keluarga banyak diuruskan oleh abang. Kini ia menjadi tanggungjawab saya pula.


"Saya akui tekanan dan tanggungjawab semakin berat dan banyak urusan peribadi dan keluarga yang mula saya uruskan kini," katanya.

"Saya masih tinggal di rumah kami. Bilik abang juga tidak terusik. Semuanya kami kekalkan begitu sahaja.

"Apabila perasaan rindu datang, saya tidak lawan atau cuba mengelak. Saya akan dengar lagu-lagu nyanyiannya dan ikut menyanyi," katanya yang merindui gurau senda abangnya.


"Lagu itu memang sudah lama ada tetapi kami sering sibuk dengan komitmen masing-masing sehinggalah abang meninggal dunia.

"Atas memori itu, saya ingin teruskan hasrat tersebut dan merakamkan secara solo lagu itu tidak kiralah dalam masa terdekat atau tidak," katanya.






0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!