Blogger-Blogger Femes

Tuesday, February 7, 2012

Ibrahim Ubati Rindu Ziela Pada Arwah Suami

Views
KAK NAM- Ziela Jalil seorang pelakon yang dulu cukup popular dengan lakonannya yang mantap dan muka yang manis. Kini namanya hampir pudar di persada seni. Bila dah kurang belakon,masa lapang lebih banyak dekat rumah. Bila dah sunyi tanpa kerja dan ktiadaan arwah suami. Ziela Jalil telah mengambil anak angkat
lelaki yang diberi nama Ibrahim Junid Abdullah sebagai pengubat rindunya kepada arwah suami, Allahyarham Tan Sri Megat Junid Megat Ayub.

Ibrahim Ubati Rindu Ziela Pada Arwah Suami 

“Sebenarnya saya sudah mula mencari anak angkat sejak 2008 lagi. Sebelum ini, dua kali usaha dan niat saya tidak kesampaian untuk mengambil anak angkat disebabkan beberapa masalah yang timbul pada saat-saat akhir.


“Syukur, pada pencarian kali ketiga ini, saya diberikan peluang oleh Allah untuk dipertemukan dengan Ibrahim yang dapat mengisi kesunyian dan penambah seri dalam kehidupan saya sekeluarga,” kata Ziela.

“Selain acara cukur jambul ini, saya juga mengambil kesempatan ini untuk mengumumkan kepada masyarakat tentang kehadiran Ibrahim sebagai ahli keluarga baru kami. 

“Sejak saya mula memeliharanya hampir dua bulan lalu, saya sering ditanya oleh orang ramai yang menyangka Ibrahim adalah cucu saya apabila terserempak di mana-mana. Saya berharap, pengumuman ini dapat meleraikan kekeliruan masyarakat,” katanya.







Sumber : Mynewshub

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!