Blogger-Blogger Femes

Friday, February 3, 2012

Khairul Fahmi Bercinta Dengan Tunang Orang

Views
KAK NAM- Lepas satu persatu kontroversi menimpa Khairul Fahmi Che Mat penjaga gol Malaysia yang cekap. Hari ni Kak Nam dapat tahu dari satu portul hiburan Ohbulan yang mengatakan Khairul Fahmi sedang hangat bercinta dengan tunang orang. Ops! betul ke apa yang Kak Nam tahu ni..Ntah la kita lihat apa ceritanya.Menurut sumber yang telah membuat akaun Twitter bernama @MahsiH2 telah menghebahkan pelbagai cerita mengenai Apex di laman Twitter-nya sejak semalam. Antara tuduhan yang dibuat ialah Apex telah memutuskan hubungan dengan Dahlia Teck dan kini bercinta dengan seorang gadis bernama Leuniey.


Difahamkan gadis bernama Leuniey ini adalah tunangan orang dan selepas dua minggu bertunang, Leuniey telah memutuskan ikatan suci ini semata-mata hanya untuk mencurahkan kasih sayangnya kepada penjaga gol paling macho Malaysia, Apex. Jom kita lihat foto perempuan yang dimaksudkan kat bawah ni..





Boleh tahan juga perempuan tu kan? patutlah apex nak sangat walaupun dia tunang orang. Yang perempuan ni pun satu,dah tahu apex selalu sangat buat kontroversi dia sanggup putuskan tunang semata-mata untuk apex. Kak Nam tak tahulah kalau perempuan ni nak kan populariri. Yelah..muka cantik manalah tahu kot-kot dapat jadi pelakon bila dah kuar paper..


Menurut  Kak Nam @MahsiH2  adalah orang Kelantan berdasarkan pertuturannya didalam akaun Twitter, Apex dikatakan selalu keluar bersama Leuniey dan dilihat oleh orang ramai. Sama-sama kita lihat sampai mana kesudahan hubungan mereka ye.






0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!