Blogger-Blogger Femes

Tuesday, March 13, 2012

Tasha Shilla Mahu Kaki Lebih Panjang

Views
KAK NAM- Siapa yang tidak kenal dengan pelakon wanita yang sungguh menggoda dan cantik ni,Tasha Shila. Namanya kini semakin melonjak naik selepas kontroversinya yang telah membuat tarian ghairah di kelab malam. Belum pun reda lagi isu tu dah timbul plak isu baru dimana dia telah didakwa sedang bercinta dengan seseorang yang berstatus VIP. Wah! kalau betul untunglah si Tasha ni yek...




Jom kita lihat keterangan Tasha Shila yang Kak Nam petik dari mstar

“Saya nafikan dakwaan itu. Kalaulah benar saya menjalin hubungan atau dibela golongan VIP, buat apa saya bekerja-keras siang dan malam untuk mengukuhkan nama dalam bidang lakonan ini.

“Lagi pun, saya tinggal dan berada di bawah jagaan keluarga. Ibu bapa saya sentiasa mengetahui dan memantau gerak-geri saya, jadi tidak logik kalau ada yang kata saya dibela oleh VIP,” katanya









0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!