Blogger-Blogger Femes

Tuesday, March 6, 2012

Remy Ishak Nafi Berpisah Dengan Tiz Zqyah

Views
KAK NAM- Sejak gosip pasangan popular itu berpisah tersebar, hanya kenyataan Tiz yang kedengaran. Dia menafikan perkara itu. Sedangkan Remy, tiada sebarang komen diberi. Sebaliknya dia hanya mendiamkan diri sehingga membuatkan ramai menyangka, berita perpisahan itu benar. Bagaimanapun, jawapan Remy makin menambahkan teka-teki, kerana tiada penafian atau pengesahan dibuat.


pix_gal0

“Maaf, saya memang tidak mahu memberi komen berhubung perkara ini. Cukuplah sekadar saya mengatakan yang kami masih berkawan dan kami masih lagi berhubung,” demikian katanya apabila ditanyakan kesahihan cerita dia sudah berpisah dengan pelakon filem Cinta Kura-Kura itu.

“Kalau boleh saya memang tidak mahu bercakap apa-apa mengenai perkara ini. Berilah saya masa,” katanya mengharap pengertian.

“Memang saya akui populariti saya tidak sehebat tahun lalu. Tahun ini tidak banyak produk saya disiarkan di kaca TV atau panggung. Semuanya masih menunggu giliran untuk ditayangkan. Justeru, untuk pencalonan tahun ini, saya memang tidak meletakkan harapan tinggi,” katanya.








Sumber : Berita Harian

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!