Blogger-Blogger Femes

Thursday, March 1, 2012

Gosip Hangat - Suami Artis Tak Balik Rumah

Views
KAK NAM- Menurut sumber yang Kak Nam perolehi daripada satu artikel di akhbar metro,seorang artis wanita ni suaminya curang dan rumahtangga mereka sedang berlaku pergolakkan. Kak Nam tak tahulah cerita ni betul ke tidak..sebab apa yang Kak Nam tahu artis wanita ni sangat cocok dengan suaminya. Meh! Kak Nam nak cerita kat korang apa yang Kak Nam tahu dari sumber yang sahih tersebut. 


Twitter / @TeamSupportJDB: Nueva foto subida por Kenn ...


Satu hari tu adalah seorang hamba Allah ni pergi ke pusat hiburan tibe-tibe dia terserempak dengan suami artis ni. Dia pun apa lagi cuba la duduk lagi dekat. Mula-mula dia nampak suami artis ni dengan sekumpulan lelaki seperti gaya macam mamat motor besar. Tiba-tiba lepas ni dia nampak seorang perempuan yang seksi datang dekat suami artis tersebut. 

Suami artis tu berbual-buallah dengan perempuan tadi,siap berpegangan tangan dan meliuk lentul lagi lah. Bila dah nampak macam tu hamba Allah tadi naik hairanlah sebab dorang siap "cheer" air apa ntah. Menurut dari sumber ni tadi,cantik lagi artis wanita ni dari perempuan tadi. Tapi ntahlah Kak Nam pun tak tahu kenapa si suami ni masih nak menggatal dengan perempuan lain. Mungkin Si artis dan suaminya je yang tahu apa yang berlaku....






0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!