Blogger-Blogger Femes

Wednesday, March 7, 2012

Boy Iman Akui Sudah Bernikah

Views
KAK NAM- Mungkin ramai yang tak kenal dengan pelakon yang dulu popular dengan lakonannya dalam filem ataupun drama, Boy Iman. Bila korang lihat gambar dia yang akan Kak Nam paparkan kat bawah ni mesti korang kenal punyalah. Dia kini menyepi disebabkan ingin menguruskan hal perniagaannya bukan di sebabkan merajuk. Hari ini Kak Nam dapat tahu yang dia sudah bernikah dengan seorang ibu tunggal. Jom sama-sama kita baca komen dari Boy Iman sendiri yang Kak Nam petik dari metro..


Haaa..inilah isteri Boy..percaya tak??




“Saya mengenali isteri selama enam tahun dan tempoh itu cukup membuatkan kami selesa dan serasi bersama. Saya pun tidak kisah dengan status Kumala yang juga ibu tunggal ketika itu. Ia memang sudah jodoh kami dan saya juga menerima kehadiran anaknya hasil perkahwinan lalu dengan sepenuh hati.

“Selain itu, status ibu tunggal atau anak dara bagi saya tidaklah begitu penting. Apa yang menjadi keutamaan sejauh mana keserasian kami apabila keluar bersama. Jujur saya akui, sepanjang kami menjalin cinta, Kumala cukup memahami diri saya dan dia juga memiliki minat sama dalam perniagaan,” katanya.














0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!