Blogger-Blogger Femes

Friday, March 2, 2012

Bienda Selamat Lahirkan Anak Perempuan

Views
KAK NAM- Wah! Lagi seorang artis tanah air kita selamay melahirkan anak perempuan. Bienda penyanyi dan pelakon yang cantik dan popular selamat melahirkan anak perempuan pada 26 feb lalu melalui pembedahan. Tahniah Kak Nam ucapkan kepada Bienda dan suami.Bienda telah memberi nama yang sesuai kepada anak perempuannya iaitu Lavienda Namiraz. Jom kita lihat apa kata bienda..




"Saya memang teringin untuk bersalin secara normal tetapi demi keselamatan bayi saya reda dan bersyukur walaupun terpaksa menjalani pembedahan.

"Apa yang penting, keadaan bayi sihat dan selamat," katanya

"Kalau diikutkan saya dijangka bersalin pada 10 Mac depan. Apabila saya dan suami buat pemeriksaan pada Sabtu lepas, belum ada kontraksi yang membolehkan saya bersalin.

"Apabila pulang ke rumah, saya mula alami kesakitan yang berpanjangan selama 12 jam sehingga memaksa kami ke hospital semula pada Ahad.

"Apabila diperiksa, bayi saya berada dalam keadaan terlentang dan lehernya sudah dibelit tali pusat. Atas dasar keselamatan, saya teruskan juga bersalin secara pembedahan," katanya.

"Anak saya baru sahaja pulang ke rumah selepas empat hari ditahan di hospital kerana kulitnya kemerahan dan kuning sedikit selepas dilahirkan.

"Bagaimanapun, ia sudah pulih dan kami sekeluarga cukup teruja dengan kehadiran orang baru ini," katanya.






Sumber : mstar

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!