Blogger-Blogger Femes

Friday, March 16, 2012

Dato Siti Nurhaliza Mahu Khidmat Bruno Mars & David Foster

Views
KAK NAM- Penyanyi wanita popular tanah air Dato Siti Nurhaliza telah membuat keputusan untuk mendapatkan khidmat dari komposer terkenal Amerika Syarikat David Foster dan pasukan penulis lagu penyanyi, Bruno Mars iaitu The Smeezingtons untuk album Inggeris keduanya. Tahniah Kak Nam ucapkan kepada Dato Siti kerana sudah membuat pembaharuan bagi dirinya.





"Album kedua itu masih lagi dalam peringkat perbincangan malah masih belum ada apa-apa persetujuan daripada pihak mereka lagi.

"Bagaimanapun jika hasrat itu dapat dilaksanakan ia akan menjadi satu batu loncatan untuk saya mengembangkan karier di peringkat antarabangsa," ujarnya



"Harap-harap apa yang dirancang akan menjadi kerana bukan senang untuk mendapatkan khidmat komposer terkenal seperti David Foster," katanya.

"Sayang rasanya jika lagu itu tidak dikeluarkan sebagai single kerana ia turut menampilkan Sean Kingston tambahan pula ia mendapat perhatian daripada peminat," ujarnya.

"Sudah tentu saya ingin hasilkan video muzik untuk lagu itu tetapi jarak antara saya dan Sean mungkin menyukarkan proses penggambaran itu nanti.

"Bagaimanapun jika tidak dapat Sean kita mungkin akan buat cara lain," katanya.








Kredit : mStar

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!