Blogger-Blogger Femes

Tuesday, March 6, 2012

Jimmy Mengaku Tampar Isteri

Views
KAK NAM-  Maka ternyatalah punca penceraian pengacare tanah air kita Jimmy adalah disebabkan Jimmy memukul isterinya. Hari ini keretan akhbar di metro telah memaparkan artikel "Jimmy Mengaku tampar isteri". Oleh itu,Kak Nam copy semua keratan akhbar tersebut untuk kongsikan pada uoll semua...



Jimmy berkata perkahwinan dengan isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy adalah atas dasar suka sama suka dan ia permintaan ibu mentuanya selepas dia dan isteri berkenalan enam bulan sebelum diijab kabul.

Bagaimanapun, dalam keterangannya semalam Jimmy mengakui dirinya sering diabaikan Nursuhaila selaku defendan dalam kes yang lebih banyak meluangkan masa bersama rakan-rakan berbanding suami.

“Kami sudah ada masalah daripada hari pertama perkahwinan,” kata pengacara Jimmy Shanley ketika memberi keterangan di Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam.

Menurutnya, dia pernah menampar Nursuhaila dua kali iaitu pada hari ketiga perkahwinan mereka dan kali kedua pada 19 Oktober 2010 ketika mereka berbulan madu di Koh Samui, Thailand.

Jimmy berkata mengikut perancangan awal mereka dijadualkan berbulan madu empat hari iaitu dari 18 hingga 21 Oktober 2010, bagaimanapun pada hari ketiga di sana, Nursuhaila pergi ke Bangkok, Thailand tanpa izinnya.








0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!