Blogger-Blogger Femes

Friday, March 23, 2012

Shahrizal Jaszle - ‘Saya mungkin terkena buatan orang’

Views
KAK NAM- tak habis lagi gosip tentang hubungan cintanya dengan pelakon Miera, kini timbul pula gosip dimana dia kini sukar bagun pagi walaupun bermacam cara untuk kejutkan dia bangun. Yeke ni? atau pun malam  tidur lewat sampai tak boleh nak bangun..korang lihatlah sendiri apa komen Shahrizal yang kononnya dia kena buatan orang.




“Saya mengaku memang ada masalah untuk bangun pagi dan tidak boleh tidur malam, sejak kebelakangan ini. Saya minta maaf jika saya menyusahkan ramai pihak.

“Saya sudah cuba mengambil pil untuk membantu saya tidur yang diperkenalkan kakak, tapi saya pula tidur selama dua hari dan kakak saya pun tak berani nak beri makan pil itu lagi. Saya cuba guna jam loceng untuk bangun pagi, tapi masih tidak membantu masalah dihadapi,” katanya.




“Baru-baru ini bapa saya terjatuh di rumah dan situasi itu memburukkan lagi tahap kesihatannya. Emak saya pula kini berada di rumah kakak di Lumut, Perak. Saya sedang mencari pengurus baru untuk membantu menyusun aktiviti seni saya ketika ini.

“Apapun, saya berjanji untuk mengatasi masalah bangun pagi yang dihadapi ini dengan segera untuk kebaikan semua pihak. Saya juga pernah dimasukkan ke hospital kerana dikatakan ada jangkitan kuman pada buah pinggang, tapi selepas doktor membuat pemeriksaan, buah pinggang saya okay. Saya juga percaya mungkin saya sakit kerana terkena buatan orang,” 




“Saya memang rapat dengan Heykal kerana kami banyak bekerjasama dalam drama arahannya sebelum ini. Saya juga sudah tahu cara dia bekerja kerana ia kali ketiga kami bekerjasama dalam drama iaitu Asmara, Asmara 2, Hani dan terbaru 3 Janji.

“Saya juga selesa bekerja dengan Heykal kerana dia tahu kelemahan dan kekurangan saya. Keadaan itu memudahkan kami bekerjasama dalam banyak drama sebelum ini,” katanya.











Kredit : metro

0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!