Blogger-Blogger Femes

Thursday, June 7, 2012

(Gambar) Tahniah! Nurul Kini Sah Bergelar Isteri Depp

Views
KAK NAM- Kini penyanyi hitam manis Nurul Wahab bekas isteri kepada seorang komposer terkenal Ajai, telah pun sah bergelar isteri kepada seorang jejaka France Eric Deep. Nurul Wahab telah selamat diijab kabulkan dengan Eric Depp dalam upacara akad nikah serba ringkas yang telah diadakan di Dutches Place, Jalan Ampang, semalam.Dengan hanya sekali lafaz berwalikan hakim, majlis akad nikah telah disempurnakan oleh kadi dari Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Ustaz Azizan Othman bersama mas kahwin sebanyak RM80 dan hantaran Euro 5,000 atau RM20,000.



"Alhamdulillah semuanya sudah selesai dan akhirnya saya dan Eric Depp telah disatukan seperti yang kami impi-impikan selama ini.
 

"Diharap perkahwinan ini akan menjadi kenangan yang cukup manis, terakhir dan akan kekal untuk selama-lamanya. IsyaAllah," katanya
 

"InsyaAllah majlis resepsi sebelah pihak lelaki yang hanya akan dihadiri keluarga dan rakan sebelah pihak lelaki bakal diadakan di Bali minggu depan dan disitulah juga destinasi bulam madu kami berdua.
 


"Memandangkan Eric adalah anak tunggal dalam keluarganya, InsyaAllah jika diizinkan Allah kami mengidamkan untuk memiliki dua atau tiga cahaya mata. Semua itu terserah kepada rezekiNya,' katanya terharu. -Dipetikan







0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!