Blogger-Blogger Femes

Wednesday, June 13, 2012

(Gambar) Fazurina Selesa Dengan Imej Bertudung

Views
KAK NAM- Lagi wanita bertudung iaitu seorang pelakon wanita yang popular dengan lakonannya dalam Dunia Anita, Fazurina kini tampil dengan imej yang terbaru. Menurut sumber, Fazurina mula memakai hijab selepas menyambut ulang tahunnya yang ke 30, pada 9 Jun lalu. Keputusan itu tidak dipaksa oleh sesiapa sebaliknya ia datang ikhlas daripada hatinya sendiri dan telah lama berniat untuk berbuat demikian.




"Saya tiada apa-apa alasan kenapa saya mengambil keputusan untuk bertudung tetapi ia datang daripada hati saya sendiri selepas menyambut hari lahir yang ke 30 pada 9 Jun lalu.

"Insya-Allah, imej ini akan kekal selamanya kerana ia adalah satu perkara yang dituntut oleh agama," ujarnya 

"Kalau saya tidak bertudung pun kalau kata rezeki itu bukan milik saya tetap tidak akan menjadi hak saya.

"Saya reda dengan semua ketentuan tetapi itu bukan alasan untuk saya tidak berbuat-buat apa mengenainya. Apa yang penting usaha," katanya.


Tambah Fazurina, dia ada mendapat tawaran berlakon dari sebuah produksi sebagai watak utama untuk siaran TV3 baru-baru ini namun terpaksa menolak kerana pengarah mahu dia membuka tudung.

"Saya boleh terima kerana ia watak utama dan akan ditayangkan di TV3 tetapi terpaksa menolak kerana saya mengenakan hijab bukan suka-suka. Tidak mengapa kerana ia bukan rezeki saya buat masa ini," katanya.

"Alhamdulillah, setelah beberapa tahun berlakon ini adalah perkara paling terbesar yang bakal saya lakukan. Insya-Allah, harap-harap semuanya akan berjalan dengan lancar," ujarnya.- Dipetik






0 25 komen terhebat!!:

Post a Comment

Komenlah sikit..
Kak Nam sayang anda!!